2018. április 15., vasárnap

1.rész-Szerezzünk Titánokat!-

Szép tavaszi reggelre ébredtem.Minden normális volt míg az ajtóm előtt meg nem találtam egy medált.
A medál mellett egy kis levél volt amin ez állt:

"Kedves jövendőbeli Kereső!Már régóta figyeltelek hogy miként bánsz a környezetedben levő élőlényekkel.Alkalmasnak találtalak Keresőnek.Kérlek fogadd el az első amuletted.Ez az amulett Lindormot rejti.Ha készen állsz előhívhatod.De vigyázz mert sokan megakarják szerezni!Sok szerencsét a kalandjaidhoz"


                                                                                                                        Dante Vale

 Nagyon megörültem amikor elolvastam az üzenetet.Egyből fel is tettem a nyakamba Lindorm amulettjét.Lementem volna bevásárolni amikor rám támadt Karom.Nem tudtam hirtelen mit akar ezért ki is próbltam Lindormot.
-Lindorm,gyere és harcolj a gonosz ellen!
-Lindorm tarold el Karmot!
Erre mint egy vadállat elkezdte támadni Karmot.Nem tartott sokáig a csata.
-Lindorm térj vissza!
Furcsálltam hogy ahogy kiléptem az ajtón egyből rám akar támadni valaki.Szerencsémre Karom amulettjét a gazdája ott hagyta nagy sietségében.
Nem haboztam,felvettem.Gyorsan elraktam Lindorm medálja mellé.Gondolkodtam mit kezdjek vele mert mégis a rossz oldal titánja.Gyorsan elvégeztem egy kötelékbontást hogy ne kötődjön az előző gazdájához.Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem megtartom.Örültem hogy van már 2 amulettem amiben 2 titán lakozik.Viszont ez nagy felelősséggel is járt.

1 megjegyzés:

  1. Izgalmas kezdés! Jó ötlet előhozni ezt a történetet! Egy pár jó tanács! Figyelj a szóismétlésekre és a pont vagy vessző után szóköz kell. És ha lehet mutasd be a főszereplő karaktert meg az előzményeket, mert oké hogy kapott egy medált, de nem tudjuk, hogy ő tudott-e erről az egészről vagy valami. Várom a folytatást! Izgalmas kezdet! :)

    VálaszTörlés